Monday, April 14, 2014

Hasil contest | cash $$$

Syukur....rezeki tak pernah putus....akhirnya cek yg ditunggu sampai jgk....separuh utk guna beli BP dan selebihnya utk tabungan....yang encik suami belum nampak bayang... x ingat guna alamat mana....samada sini atau di kpg....sabarrr

Untuk makluman ini adalah hasil contest nescafe tahun baru (lupa tajuk betul nya). Ini adalah kali kedua sy menang dengan nestle.

Friday, April 11, 2014

1st menang gajet | ipad |contest yeo's 80days drink to cash

Syukur kepada Tuhan atas rezeki ini....mmg x sangka sebenarnya....sy hanya target cash...paling koman pun dpt la rm100 walaupun hantat ciput jer pun....tp hari demi hari xde lekat2 pun...perut pun penuh ngan air soya dan laici....tipu la ckp x kecewa tp sy xdelah bebenor kecewa sbb sedar hantar pun ciput...pluang nk dpt ofcos la ciput berbanding dgn yg hantar beratus2....tp sy tanamkan dlm hati sya minda sy...kalu dah tersurat rezeki sy...akan dpt jua nanti...mgkin bkn kat sini tp kat lain....

Hari result kuar sy x tgk sbb sibuk kerja kt ofis....ada discusion sana sini...mmg x ngadap la henfon...tup2 tgk banyaknya notification....oohhh...rupanya2 sy dpt ipad....sukeee sgt....ni kira antara hadiah termahal pernah sy dapat....x pikir lg nj buat apa...sbb sy tak memerlukannya pun....ckup la dgn henpon dan laptop...myb nk jual atau bg kat faiha....nk pkir dulu...hmmmm

Oh yer...untuk makluman contest ini masih berlangsung lg....masih sempat nak join...sila lawati website yeo's malaysia untuk keterangan lanjut...cara hantar pun mudah...wechat ajer....jimat dah duit setem...dan yg bestnya hadiah dpt cepat....2hb april result kuar....minggi dpn dpt hadiah...wiiiii...

Monday, April 7, 2014

Menang Contest Panasonic Evolta | Jersey Nike.....oshem!!!

Hantar satu borang je pun atas nama encik suami....BP mmg dah lama simpan...sekeping jer pun...borang da ada...hantar jer la...mls nk beli banyak2...nantikan stok tak terabis guna.....hadiah pasal bola jadi letak la nama suami....angan2 kot la dapat tiket tgk liga sepanyol....kira nak bagi hadiah kat laki sendiri ler....Hahahah...angan2 jer la...tp mana tau rezeki Tuhan nak bagi kannnn....
tup2 encik suami dapat kol kata menang jersey...Alhamdulillah...ok la tu dapat saguhati...bukan calang2 jersey...ada cop Nike ag.....encik suami dah x sabar nak pakai...alamat da bg...tp byg2 hadiah lum dapat ag....contoh baju cam gambar kat atas.....bawah